03 juni 2011

Don't cry, say FUCK YOU and smile

Satt och tjollra med lite saker när jag komme på att oj jag har ju en blogg som inte uppdaterats ofta nu på ett tag så tänkte bara slänga in ett inlägg för att visa att jag fortfarande lever ^^ Så då behöver ni inte "oroa" er för det, hehe!

Idag så har jag varit i stan och kollat efter kläder men vart på dåligt humör typ direkt för att det var så jvla mycket folk överallt och det är nånting som jag lätt blir arg över..måsta vänta i timmar för att kunna prova en tröja typ? Så det blev där ifrån jätteee fort kan jag ju då säga, köpte en lyxmilkshake på max också innan for vidare till mormor (bjudna på middag). Brände ut lite filmer åså så då h man ju nånting att göra iallafall. Är väl det som jag gjort idag? typ.
Så ja nu ska jag upp och se film sen ska jag lägga mig och dö och tänka på allt jag vill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar