20 augusti 2011

Now I'm back again

Hejhallå alla underbara!
Nu är jag "tillbaka" och ska väl börja om med bloggandet igen hade jag ju som tänkt mig ;)
Helt sjukt också att ni besökt bloggen varje dag fast jag int ens har uppdaterat :$ underbart!


Efter ett långt sommarlov med mycke händelser så sätter skolan igång igen nu på måndag..
Blir då första året för mig på gymnasiet, hoppas att det blir bra.


Har varit en snabbis till stan idag och det var väldigt stressigt.. Blev bara köpt min nya älskade kofta och underkläder sen vare bara att dra där ifrån. Sög tyckte jag men det blir nog stan till veckan igen för att shoppa "klart", superbra det!


Har käkat gomiddag idag så senare ikväll blir det en liten filmkväll med päronen eftersom att pappa far och jobbar imorgon. Men det blir bra så slipper jag allt tjaaat heh.


Imorgon ja då vet jag inte riktigt vad lilla jag ska hitta på, tror att det ska regna imorgon så det suger för då går det ju inte att fiska..Eller jo det går ju men känner inte för det. Så blir väl att ligga och lata sig inte vet jag, jag vill ju hitta på nånting riktigt roligt men ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar