29 september 2011

Det är min födelsedag idag

Har varit ensam hela dagen (tills middagen), allt jag har gjort är att legat i sängen sett film och blivit plågad av all feber som försök ta livet av lilla jag. 


Sitter och har just fått lite presenter och en rolig sak är att jag hade lämnat in min mobil på lagning för någon vecka sen och fick tillbaka den idag av alla dagar vilket gjorde mig jätte glad!


Har käkat god middag som jag fick bestämma så jag käkade potatisgratäng och lax med skagenröra i ugnen, super gott dock vart jag hur mätt som helst. 


Ska snart se Idol som börjar klockan åtta och hoppas att det är någon som sjunger bra för igår var ju bokstavligtalat ingen bra dom var helt värdelösa som sjöng.. Hoppas på bättre ikväll då!


Oj nu blir det visst tårta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar