17 mars 2012

Det var inte jag.

Har inte uppdaterat på ca en vecka, men det har faktiskt inte hänt så mycket alls.


For till hamn igår och..näe jag vet inte hade föredragit att sitta själv hemma hos älsklingen istället för att slösat min tid på en helt jvla värdelös kväll, kan inte ens minnas att jag någon gång under kvällen hade kul. Blir bara arg när jag tänker på den. Men blev bra när man fick komma hem till älsklingen och lägga sig.
For vid halv fyra idag, käkade när jag komme hem sen for vi till mormor och morfar för lite fika, passade på att ta hem lite nya filmer, dock hann inte alla komma hem så blir att ta hem resten imorgon.
Ska och pimpla imorgon med Simon, vet egentligen inte om jag orkar, vill bara ligga i sängen hela dagen imorgon, känner inte för att stiga upp tidigt och vara klar tio.. Men vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar