13 maj 2011

Äntligen funkar blogger..har varit nått cepe med det idag så det har inte funkat osv, men nu funkar det äntligen! Skönt det för jag höll på att bli lite knäpp men hehe.

Just nu så har jag min lilla kusin Signe på besök, hon är så himla söt och är precis som jag när jag var liten kunde aldrig hålla käften utan pratade hela tiden (vilket jag fortfarande gör?)
Jätteroligt att dom komme förbi (min moster och hennes kille + lilla kusin) eftersom att det var så länge sen jag träffade dom! Så det är ganska så kul tycker jag!

Ska förbi Simon och Alexandra ikväll också, hälsa på dom och se hur det är med dom osv!
(vet inte om det blir av men jag hoppas verkligen att det blir det, saknar dom så!)

Imorgon så ska väl älsklingen komma hit, längtar så efter honom!
Vet inte vad vi hittar på då isf, är ganska så jätte sugen på att fiska :$ men vi får väl se vad som blir och händer imorgon. Det blir nog bra hur som helst tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar