16 maj 2011

Sitter nu och funderar på vad jag ska hitta på att käka till middag eftersom jag är hemma själv till klockan åtta-halv nio ikväll. Jag är inte så jätte hungrig men ändå sugen på nånting, har ju inte käkat nånting idag eller jo jag gjorde milkshake mitt på dan typ så men inget annat.


Idag så har jag för mesta dels bara legat i sängen och latat mig men steg upp för att sätta igång tvättmaskinen (som fucka sig och höll på att tvätta i ca tre timmar, tills jag börja göra lite) Sen så har jag försökt att göra den där jvla FLFFuppgiften som bara gör mig förbannad..
                                                                                                                                      
En bild från igår när älsklingen och jag var och fiskade
Älsklingen fick upp detta på nått vis, och hur lyckas man att få en musla (plus sjögräs) av allt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar