02 oktober 2011

Jag vill kunna leva mitt liv

Har sovit så sjukt dåligt inatt, vaknat varje timma och bara väntat på att somna om igen.
Ja det är ju inte det finaste vädret ute men det passar mig perfekt känner jag, mulet och regn.

Jo igår så bjöd jag farfar på middag och tårta, riktigt mumsigt var det. Fick som vanligt pengar av honom sen så fick jag mer presenter av pappa och mamma, fick linnen, massa nagellack, skor och presentkort för att kunna köpa en jacka. Blev riktigt glad av allting, blir alltid glad av presenter. 

I afton så kommer Simon och Alexandra och ska käka middag hos oss så det blir ju bra det med.

Funderar på att gå ut en sväng och få i mig lite frisk luft, visst jag kommer nog int bli så mycket friskare av det men jag vill verkligen ut nu.

En bild på Frodo som jag tog för någon dag sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar