05 oktober 2011

Jag vill vara fri.

Slutade tidigt idag för att vi inte skulle ha någon gympa så gick på stan med Luisa och Sanna, blev då att jag köpte vinterjacka och ny foundation. Gick för att fara med bussen som skulle gå 25 över ett typ men då gick det tydligen ingen så blev lite sur så satte mig i en busskur och lyssna på musik för att  försöka fördriva tiden lite så komme Felicia och Lydia och var sociala med mig ett tag. Senn har som inget hänt. Gick och la mig när jag hade käkat, är fortarande hur sliten och slut som helst plus att jag har jätte mycket vätskebrist och det gör ju inte saken bättre heller men. Tvingade upp mig ur sängen efter nån gång för att hjälpa mamma att tapetsera, gick jätte bra tycker jag. Sen så ja satte jag mig här vid datorn för att spendera tid.

Imorgon så vet jag att jag inte kommer att vilja stiga upp men måst ju för att fara till skolan, blä. Vet inte vad som händer imorgon om älsklingen skulle komma eller, jag har ingen aning men ser väl imorgon eller nånting. Annars lär jag förmodligen ligga och sova hah det är allt jag har orken till känns det som vill bara att tiden ska gå fortare men vet inte vad jag vill komma till.

1 kommentar: