17 oktober 2010

BROKEN

FREDAG TILL LÖRDAG:  For ju till Jocke efter skolan osv, sen efter att tag for vi och skulle grilla några stycken typ, det var jätte roligt. Vi var väl hemma typ halv 11 eller nånting sånt så då tog vi ett bad sen gick vi och la oss? Tror jag, eller. Aja. Minns faktiskt hur jag höll på somna sen kände lukten av mat och tänkte fråga om jag fick smaka med då slockna jag. Sen typ vid kanske 1 på lördan gick vi till Venesia och käkade pizza sen for vi till Sonny där emelie också var. Vi var där ett tag tills mamma ringde och skulle hämta oss. Sen när vi komme hem vet jag inte vad vi gjorde riktigt. Sen på kvällen käkade vi iallafall fruktsallad med glass, jättegott!., Hahah jag tror ändå vi somnade efter 1 på natten.

IDAG (SÖNDAG): Jag låg vaken från 8 eller 9 sen var klockan vid 12 när Jocle vaknade, men det var skönt att bara ligga och vila lite. Vi gick ner och käkade vid halv 1 eller 1 sen for vi ut en snabbis. Vi har inte gjort så mycket idag typ. Vi åt middag vid 4 halv 5 sen efter det så spelade vi Yatzy med mina päron, mamma vann sen jocke, jag och pappa sist haha. Han for hem runt klockan 6. Så efter han for började jag städa mitt rum lite sen nu sitter jag här vid datorn.

IMORGON (MÅNGAD): Då blir det tillbaka i min vanliga klass vilket kommer att suga K*K!
Vet inte om det blir nånting speciellt än att göra imorgon, annars blir det nog bara att vara hemma och ta det lungt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar