24 oktober 2010

I'M SO HORNY!

Det får inte hända en gång till, jag bryter ihop!
Men det är upp till dig nu, du väljer.
Men jag låvar dig, jag slår sönder horan!

Fredag: Jag och mini for till stan träffade Jocke tvärt, vi tog bussen som gick då till hamn sen tog Jocke den som skulle gå sen efter typ 20 minuter kanske. Det var en rolig kväll till en början men sen.. nä, och sen var allt bra bra vi drog till stan sen öh nånting på M, och sen kan jag bara slå sönder personen.. Jag, Jocke och Bultaz tog tolv bussen till hamn sen. M.m

Lördag: Vaknade upp hos Jocke på morgonen, sen gjorde vi väl inte så mycket under dagen?
Han följde mig hem,vi beställde pizza påvägen hem, GOTT!, vi gjorde nog inte så mycket sen tog det lungt typ. Tvingade i han hostmedicin och grejer på kvällen hahaha!

Söndag: Jag låg väl vaken sen 7 kanske, väckte Jocke typ halv 10 men de var inte tänkt att väcka honom, men han får skylla sig själv. Vi tog oss en dusch sen käkade vi. Vi har sett Mannen under trappan den var faktiskt hyfsat bra tycker jag iallafall. Jocke for hem typ halv 4 tror jag det var. Sen kom mamma hem vid 5 så då käkade vi sen städade vi klart allt.

IMORN: Tror jag det inte blir mycket att göra ska hem efter skolan vilket jag ska alla dagar denna vecka eftersom mamma jobbar nya tider osv. Yippii! *HOST*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar