12 oktober 2010

DON'T YOU LET ME GO, LET ME GO TONIGHT!

Hejhej, idag har varit en av mina värsta dagar i mitt liv..
Skulle då till umeå och träffa en läkare osv, och jag har så sjukt jävla dåligt självförtroende och tror ni inte då att den dumma jäveln säger att jag ska klä av mig?! jag är inte så jävla dum att jag klär av mig inför en VUXEN man, mina föräldrar och en till tjej! Direkt han sa att jag skulle klä av mig sa jag ba NEJ.
Då säger han varför? Jag säger därför! Han ba kan du säga varför? Då höjde jag rösten och sa FÖR ATT JAG HAR DÅLIGT SJÄLVFÖRTROENDE! sen bröt jag ihop och börja gråta hur mycket som helst.
Och då säger han ba ja det är många i din ålder som har dåligt självförteoende, och jag tycker inte du är tjock eller jätte spinkig, sen babla han på med det där som om han tror att det blir bättre för det?!
Man tvingar fan ingen och särskillt inte mig att ta av mig kläderna THAT'S IT!
Vill aldrig mer träffa den där dumma jäveln! Iallafall så ska jag börja ta medicin för lederna en gång i veckan och då ska jag ta 6 tabletter samtidigt sen dagen efter skulle jag väl måsta ta en tablett som motverkar också osv, sen så ska jag då ta blodprov varanan vecka. Usch vill verkligen inget av det vi kom överens om och han sa inte ens att det var 6 tabletter jag skulle ta samtidigt. allt är bara äckligt.

IMORGON: så ska jag till skolan har ju ingen prao så jag ska gå med C hela den här veckan men jag trivs så bra med dom. Dom är så glada och snälla med mig haha. Efter skolan så tar jag en buss till stan för jag ska vara med Joakim älsklingen men innan vi tar bussen till Hamn så ska jag snabbt in på Gina och byta mina leggings till mindre storlek och byta shortan för att den är trasig på axeln, hoppas att jag får en ny annars blir Mathilda inte alls glad, hahah. Jag saknar Joakim! ♥

Bjuder på Lykke Li - Tonight:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar