28 december 2011

Jag älskar dig bortom allting. Det kommer jag för alltid att göra.

Idag har det inte hänt nånting speciellt, har varit hemma och degat och bara varit på dåligt humör. For till mormor efter middagen för att fixa med några spel osv men de gick ju inte så bra så det blev inge av det måste vänta tills min morbror kommer hem så ska han få hjälpa mig.
Tog hem lite filmer, underbart med nya filmer. När vi skulle fika så vart jag jätte glad när jag såg att mormor tagit fram två a mina favorit kakor! Hon är så söt hon!


Imorgon så vill jag inte alls vara hemma vill bara näe jag blir knäpp fan om jag är hemma en dag till. Jag måste verkligen få göra någonting, för här finns de ingenting att göra. Det enda som jag gjort nu när jag varit hemma är att ligga och sova och vara på¨ett jävla pissigt humör, usch orkar inte ens med mig själv i nuläget. Men det blir väl säkert som alla andra dagar att liga hemma och vara på pisshumör, wihoo älskar ju det verkligen..


Och nu? Ja, just nu så sitter jag ju vid datorn då men sedan hade jag väl tänkt att he igång en film och se men lär väl somna eller nånting. Men det blir nog bra vilket som ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar