25 december 2011

Sit back, relax and inhale the fumes

Idag så har jag och mammsen spelat kinect, verkligen kul men jobbigt heh :$
Simon och Alex var förbi vid ju, hade jätte roligt ojoj.


Mysigt julfirande igår ändå, hade riktigt trevligt där. Var hos moster och firade mm.
God jul mat, starkt kaffe på det mums!
Fick verkligen massa saker som jag önskat mig vilket gav en ett leende på läpparna.
Julklappsleken, älskar verkligen den.
Åså grötsaket till efterrätt, ris alamalta eller vad det nu heter och cheescake mums.
Massa prat.
Sen när man väl var hemma så började jag städa som bara den, mycket duktig!


Det var ett tag sen jag skrev sist så här fick ni ett litet inlägg bara, ska försöka bättra mig på något sätt, just nu så slänger jag bara in nått inlägg då och då.


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.. Usch så tråkigt alltså.
Ska iaf ta mig något att dricka en sak som är säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar