29 februari 2012

But you better hold on.

Friluftsdag idag, riktigt trevligt faktiskt, fint väder trevligt folk.
Här på Elins blogg kan ni se lite fina bilder som hon tagit idag!


Möte direkt på morgonen imorgon, för att lägga upp en så kallad "plan" över hur jag ska kunna få godkänt i alla ämnen så jag inte ska måsta gå om ettan.. Får väl se hu det går med det?, men ser inte fram emot det så mycket pga att första gången jag hade "möte" med den personen så tog den mig som ett skämt och skrattade? Jävla idiot. 
Prov/förhör i medicin imorgon någon gång under dagen och jag har läst? Nej inte det, inte ens tittat på dom där jävla papperna.
Fortsättning på engelska provet, ska kunna verb, och jag har läst? Nej inte det, och samma där inte ens tittat på dom där jävla papperna. Plus att jag måste göra redovisning för läraren, kan jag nånting? Nej..
Annars så efter skolan ska jag springa på stan och köpa mig lite nytt smink, behövs lite börjar vara slut på det mesta så. 

Usch sen imorgon när jag kommer hem så ska jag se om jag orkar sätta mig ner för att skriva klart svenska uppgiften som ska vara klar på fredag och lämnas in.


Fan så less jag är på allt just nu, allt går bara rakt ner för mig, hur ska de sluta egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar