15 februari 2012

Nothing to lose.

En riktigt härlig dag har det varit för mig idag, allt har bara varit super! Känns underbart.
Igår blev man bjuden på middag av älsklingen, vi for med Erika och Elias sen så skulle tydligen Amanda och Tobbe också äta så då åt vi alla sex på tatung, riktigt gott och trevligt!
När vi skulle börja bege oss till bussen så fick jag ett samtal av mamma som berättar att dom måste med Frodo till veterinären för att han är jätte sjuk så då hämtade pappa mig, Joakim, Erika och Elias i stan så skjutsa han till hamn och sedan  följde Joakim med mig hem.


Frodo har fått vara hos veterinären idag också pga att han är så dålig så då hade som gjort massa undersökningar och just nu så tror dom att han kan ha lunginflammation. När Frodo komme hem så hade han dropp för att han inte dricker någonting så imorgon ska dom och hämta mer om han inte börjar dricka. Han var hus sliten som helst när han komme hem han bara sov och sov, men inte så konstigt när dom gett han lite lugnande, men iaf så då passade jag på att börja "plocka" Frodo eftersom att han sov och annars bara ska busa när man gör det.
Nu ska jag ta och göra mig klar för att hoppa i säng och se på en liten film, sweetdreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar