05 februari 2012

Vackert.

Den här dagen har som alla andra dagar?/söndagar? varit riktigt dryg och jag har bara varit på dåligt humör vilket jag fortfarande är. Har inte ens satt foten utanför dörren och kommer inte göra det heller. Kylan gör så att man helst stannar inne.


Nu ska jag iallafall börja jobba på en svenska uppgift som ska vara klar imorgon så jag hppas jag blir klar men det tror jag nog, den är inte så svår? Vad jag känner just nu men det kan ju lika gärna gå åt helvete också man vet aldrig riktigt :)


Har redan börjat fundera på vad jag ska hitta på i helgen för jag känner inte för att sitta hemma, jag måste göra någonting, kan inte sitta stilla och vara hemma, blir bara rastlös, less allting och på dåligt humör typ. Så nånting måste jag göra iallafall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar