18 november 2010

CHAOS!

Igår: Ja igår kan jag ju inte påstå var en lyckad dag?
Först missar jag bussen till stan efter skolan då, löste det genom att jag fick åka med Maja upp till stan och var då där fyra prick och då var bussen till hamn redan där och grejen var ju den att jag tvärrt skulle in på CK a så de blev så att jag gjorde det ändå. Sen när jag var klar hade tage typ tio minuter en kvart så då visste jag ju som inte vad jag skulle göra i typ en halv timme för jag kände inte för att snurra runt i stan så jag tänkte jag går och sätter mig i busskuren och väntar tills bussen kommer, men då hade jag en sån jävla tur att bussen var kvar så då vare bara att hoppa in ta en plats och sen brumma iväg till hamn. Väl påväg dit så somnar jag..(typiskt mig)´Vaknar tänker "Fitta, vars fan är jag? Jaha här men då ska jag ju av på andra"

Så där hade jag en jävla tur hehe. Gick till jocke frös som en jvla jude. Komme dit väntade på att Jocke och Philip skulle komma så jag satt vid jockes dator en liten stund. Sen kom dom och Jocke var jätte taskig, sen käka vi sen så for vi till Örjanshallen för dom skulle bowla, så då satt jag och titta på. BLA BLA BLA. Orkar inte skriva så mycke mer hehe.
Blev hämtad typ halv nio, när jag kom hem käkade jag och mamma glass, såg välkommen åter och spelade kort, trevligt! Se gick jag och la mig a.

Idag: For till skolan även fast jag inte hade orken och hade tänkt stanna hemma iställe men.
Eeeh, a nu minns jag ju typ inte ett jvla piss om vad som hänt eeh, minns mest på stugan innan vi sluta att jag jim och joel tävlade och alla klagade på fusk heheh, JOEL FUSKA!!!
Sen hände väl nått sen for jag hem med bussen när jag kom hem märkte jag att jag gömt låsa dörren, INTE SMART!, aja sen satte jag mig vid datorn.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar