05 november 2010

I AM A BAD GIRL!

Okej, väckte ju Jocke klockan 11, och självklart blev han på ett jävla dåligt humör vilket jag då också blev. Förlåt älskling för det, var inte meningen.
Eeh, vet inte vad vi gjorde underdagen typ., men när mammsen komme hem for vi och käkade lax med skagenröra och potatis hos mormor, det var förjävla gott asså!
Hahah men men.
Ikväll: Så ska jag se ToyStory3, den verkar jätte bra och jag hoppas den är det också.
Hade väl tänkt försöka se Motorsågsmassakern (The Texas Chain Saw Massacre), haha galet snubben är ju helt jävla galen! Det är sjukt att det har hänt påriktigt men ja.
Imorgon: Blir det nog inte alls nån uppdatering hära för att på morgonen far jag med mammsen till stan sen efter det så ska vi på ''kalas'' och gratta Marcus min mosters kille, de blir massa folk också ska vi äta middag där osv. Sen så ska mammsen skjutsa mig till hamn till Joakim där jag då ska sova, trivas och ha de mysigt



Inte nya bilden på oss precis




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar