21 november 2010

MARKET!

Igår så bakade jag och mamma massa saker från klockan tre typ och sen vid sju for vi ut med Frodo en timme typ så sen när vi komme hem fortsatte vi baka, så vi hade bakat klart allt vid halv tolv. Hahah jag förtjänar fan en guldmedalj!
Så idag har jag och mammsen varit på julmarkmaden i ragg och sålt massa.
Sen så dela vi typ på pengarna så jag fick 520 kronor, men skulle typ få mer sa mamma för att jag har hjälpt henne att städa typ hela huset hahah, JAG ÄR RIK SUG PÅ DEN! :]
Pappa komme hem för typ en halv timme sen.

Imorgon: Det blir skola iallafall, det kommer väl inte bli nånting speciellt?
Och så skulle väl Jocke komma typ?, Det blir bra, jag saknar honom så mycket. Har ju inte varit med han sen i onsdas. Det blir nog kul.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar