14 november 2010

I DON'T KNOW, CAN I STAY?

Hejhej, i fredags for jag till hamn efter skolan och skulle sova hos Jocke
Det hände en massa saker den kvällen, hade kul iallafall.
Men jag var helt slut och somnade i Jockes knä när vi såg Alice i underlandet med Emelie, Sonny och Emil. Sen hade Jocke hjälpt mig till sängen, Jag sovde som en jävla stock och snackade om Fluffy? Hahah grymt! Nä men. Jaja.
Sen på lördan följde Jocke med mig hem (efter att fått vara med om värsta PMS upplevelsen typ..), efter maten skulle vi fara och grilla med martin men de sket sig osv osv.
Vi sovde väl inte så mycke under natten typ? Skulle väcka Jocke halv 11 gjorde det men han ville sova längre så jag var jävligt snäll, lät honom faktiskt få sova till 12 tro jag?

Imorgon: Blire skola är inte sugen vil inte ens dit! Vill ligga hemma och sova.
Men det blir skola sen hem och sova typ nånting sånt hahah.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar