18 december 2010

DIN POJKVÄNN ÄR OTROGEN MOT DIG

For ju till Joakim igår,
Vill aldrig mer i hela mitt liv uppleva det som hände igår igen, ALDRIG.
Klarar inte av det, det är för svårt för mig.
Men vi fick väl upp några knutar igår, och det är jag glad för.


Blev hämtad idag vid ett, så då for jag till stan med mamma och mormor och köpte julklappar.
Jag är ändå nöjd med det jag köpt till personer, haha hoppas dom blir glada av det.
Haha, tycker det är lite läskigt att ge julklappar, presenter osv. Är alltid rädd att personen inte ska bli glad osv. Haha.
Blev bjudna på tacos idag också, det var supergott!
Sen nu ikväll har jag då bara suttit och slagit in julklappar till massor.
Ja sådär fullt var det när jag skulle slå in julklapar förr idag.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar