28 december 2010

HAN SA ALLTID TILL MIG ATT JAG HADE DOM VACKRASTE ÖGONEN

Fick veta för en stund sen att en person vi kände hade tagit steget in i ljustet på juldagen.
Jag är verkligen ledsen över det och beklagar så mycket till familjen.
Kan inte riktigt förstå att de blev som det blev, men han var stark som orkade så pass länge.
Han var en riktig krambjörn, en underbar person som hade människor runt om sig som verkligen brydde sig och älskade honom.

Jag kommer aldrig glöma det han sa till mig varje gång vi träffades.
Han tittade mig i ögonen och sa till mig att jag hade dom vackraste ögonen, sedan kramade han mig alltid. Ibland skojade han till det och sa att jag var så ung, men hade jag varit äldre så hade jag varit hans. Jag komer att sakna att höra orden och hans röst för det värmde verkligen.

Tack för all den tid du tillbringade med oss alla!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar