05 december 2010

EVERYTHING I TOUCH!

Nu är jag verkligen så jävla less!
Nu ska jag berätta en sak som är sant om lilla mig,

allt jag rör vid går sönder eller börjar krångla!
Iiii fredas när jag for till mormor, satte mig vid datorn,
data jäveln började fucka, slog igång skrivaren för att skriva ut lite bilder.

Och vad fan tror ni händer?!
Jo självklart suger den kuk framför ögonen på mig!
Hur jävla less tror ni inte att jag är va?!
Nyss när jag starta datorn han jag sitta en kvart sen hänger den sig..
Och när jag var kanske 10 år (?) så hade jag suttit vid datorn,
Sen när jag hade spelat klart så stängde jag av datorn som man gör.
Och vad fan händer?, jo datorn är avstängd men samtidigt påslagen.
Och nog fan fick jag skit för det nog..
Jo jag har haft sönder några speglar och rivit sönder mammas ljusstacke för nåt år sen.
Plus en massa annan skit!
Nu fan får det räcka!, ska in till stan någon dag här och fixa ett sånt där halsband!
Men funkar inte det så vette fan vad..
Men jag vet en sak:
"Jag har alltid varit ett otursbarn, ska jag förbli det också?"
Jag är den lilla flickan, hon som finns men ändå inte, acceptera någon gång?
Jag är liten, jag är en liten flicka, jag är ett litet barn.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar