31 december 2010

SNART: 2011

Ni får inte hela historien för då skulle jag kunna sitta här och skriva i dagar!

Det bästa som inträffade under detta år (2010) var att jag fick min sana kärlek.
Hade redan "fallit" för honom år 2009, för han var speciell, och hade så vackra ögon.
Minns när du tog tag i min hand och sa att jag skulle följa med ut, jag blev aldelles varm i kroppen och sa nej. Sen dess vare bara han jag kunde tänka  mig. Men näe inte kommer det gå tänkte jag alltid, han är väl en sån som knullar runt och vill ha brudar med lång blont hår och mörkmörkmörk foundation och mycke mycke mascara och stora balong bröst. Men de var inte så, jag hade svart hår, mycke smink svart, stack som ut. Raka motsattsen till vad jag trodde.
Vi blev tillsammans i Februari 2010, och snart är det ett helt år vi varit tillsammans, och jag är förtfarande lika kär och förälskad i honom. "Skulle vilja ha chansen att bli förälskad i dig ännu en gång!


Joakim




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar