25 december 2010

Idag: Juldagen

For till min moster idag och fira jul då. Det var trevligt, jag trivs bäst.
Tog en massa kort käkade julbord (igen), "jultomten" komme igen och man fick fina julklappar.
Det var bara kul för de var Macus (mosters kille) bror som var "jultomte", tyckte så synd om Elvira (kusin) för hon var jätte rädd för "tomten" så jag fick följa henne fram varje gång. Och sen är det ju så att lilla jag också är öite små skrajj tomtar så då när jag skulle hämta en julklapp så kramade jag han inte eller nånting sen andra gången krama jag han och då sa han kan man inte få en kyyysss också? HAHAHA sen gick jag där röd som en tomat! Men det var roligt!
Sedan gick vi ner för att köra julklappsleken, fan jag och en av mina morbröder krigade om ett par jävla grytlappar hur normala är vi? Men jag fick dom ju tillsist när tiden tog slut!
LALALA sen så har jag ju säkert glömt en massa saker nu med det får duga såhär!

Nu ska ni lite bilder orkar inte lägga upp 1000!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar