22 februari 2011

JAG VET ATT DET ÄR MIG DU INTE ÄLSKAR

Vaknade för en stund sen och är helt virrig just nu. Har inte ens käkat nån middag för att jag sovit, och jag är inte ens hungrig så. Tycker just nu bara synd om mig själv (hahah :$)
Har en fruktansvärd huvudvärk också vilket tar kol på mig och dessutom så käkar jag inte värktabletter överhuvudtaget! Aldrig, oavsett hur dåligt jag mår så rör jag inte ens en värktablett!

Morgondagen: Blir förmodligen lugn! Har ingenting alls planerat för imorgon vilket suger för jag känner inte för att lägga mig i sängen/soffan och somna direkt jag kommit hem från skolan! Känns bara värdelöst!



1 kommentar:

  1. Jag är likadan, äter alldrig värktabbleter, om jag inte har ett virrus eller 40 graders feber! Allt man behöver är ju vatten och sömn ;)

    SvaraRadera