12 februari 2011

IGÅR: Fredag = TACOS!

Ja såhär såg gårdagen ut!
Hade jätte roligt!, Simon, Alexandra, mormor och morfar komme till oss vid fem tiden för att käka tacos! Supergott! Det var en hel del skratt under kvällen kan jag låva, det var någonting som jag verkligen behövde!!







Hade skickat en lisat med mammi på några filmer när hon skulle till stan och handla så hon fick svänga förbi hemmakväll och hyra filmer innan hon for hem!
  • Die (Thriller, 2010)
  • Familjen Jones (Komedi/Drama, 2010)
  • Shuttle (Thriller,2008)
  • Grown ups (Komedi, 2010)
  • Possession (Thriller, 2009)
  • In their sleep (Thriller/Rysare, (2010)

Såg Grown ups med "främmandet", filmen var sjukt rolig tyckte jag, kan lätt se den igen!
Men sen under kvällen när dom hande farit så skulle jag och mammi se Die men självklart somnade jag på soffan!...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar