12 februari 2011

SNURRIG TJEJ

Vaknade inatt av att jag låg och sov i sängen med mammi?! Fattade ingenting om vad jag gjorde där och hur jag hamnat där osv. Men orkade inte gå till mitt rum och lägga mig så jag låg kvar där och sov. Sen så frågade jag mammi imorse hur fan jag hade hamnat där och då sa hon att jag hade somnat på soffan så hon hade sagt åt mig flera gånger att jag skulle gå upp och lägga mig så tillslut hade jag sprungit upp för trappen som en galning och hoppat ner i hennes säng. Så när hon komme upp frågade hon mig vad jag gjorde och om jag skulle sova där eller i min säng så jag hade svarat att jag skulle sova i min säng men det blev ju inte så utan jag somnade med mobilen i ena handen och bodylotion i andra handen, sen så väckte hon mig och sa att jag hade ju tänt en massa lampor i mitt rum och att jag skulle släcka dom osv då hade jag sagt till henne att det kunde hon göra! Sen somna jag om.

Snacka om att vara helt jävla slut i huvet! Fyfan alltså, hatar när jag inte minns nånting!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar