24 februari 2011

VÄRDELÖS

Är jätte trött och slut i kroppen, vet inte riktigt om jag orkar fara till skolan imorgon.
Känndes bara jobbigt, onödigt och allt sånt som det kan vara.

Sökte till skola i Umeå igår, är faktiskt jätte nöjd med mitt val haha, vill inte gå på nån satans skola i skellefteå nöö! Skulle aldrig falla mig in att stanna kvar här, visst det blir ju lite halv jobbigt om jag går i umeå eftersom att jag då ska måsta pendla dit och hem varje dag..
Men man ser väl hur det blir med allt, hah det är ju inte ens säkert att jag kommer in ju.

Det blir en lugn morgondag!, ska inte göra nånting speciellt alls mammsen ska hyra nån film åt mig sen ska jag bara ligga i soffab hela jävla helgen ocg mysa med katterna!
Finns ju absolut ingenting annat att göra, finns ingen att hitta på nånting med finns inget kul att hitta på, vill ha nytt allt, ny miljö, ny känsla på saker nytt allt helt enkelt! Här finns ju absolut ingenting överhuvudtaget?!, Det är så jävla drygt allt är drygt. Man kan inte hitta på nånting för allt är bara så himla "Pffh" värdelöst punkt på det.


 

1 kommentar: