28 februari 2011

DRYG DAG

Har varit hemma idag med feber idag, har inte gjort så mycket har mest legat och sovit hela dagen. Såg From paris whit love idag också, älskard en filmen! Superbra!
Vet dock inte om jag far till skolan imorgon, men jag mpste dit på morgonen i alla fall för att jag ska ha möte och träffa en läkare osv. JOBBIGT. Men funderar lite på att stanna kvar på skolan efter mötet för jag känner som inte för att ligga hemma och ha tråkigt hela dagen, visst jag kan ju som inte vara på skolan när jag är sjuk men vem fan bryr sig jag är på skolan ofta när jag har feber för att jag inte vill vara hemma och ha tråkigt, tiden går så sakta när man är hemma! Jag får se hur jag gör med det! Mår jag lite bättre stannar jag nog annars får jag väl fara hem.

Ställer in mötet på onsdag med en som jag skulle träffa och snacka om vad jag ska äta för att få i mig det jag behöver osv, sånt som håller mig pigg så jag inte ska somna på skolan osv, få tips på mellanmål och sånna saker. Det får helt enkelt bokas en ny tid för det!
Blir inte heller någon träff på Um så det får fixas en ny tid för det också!
Anledningen till att jag ställer in allt är för att jag inte orkar med det just nu och jag känner inte heller för att fara från skolan för att göra allt det där, sen så ska ju mammi förja med när det gäller matsnacket och hon kan inte så. Men det känns bra att jag gör såhär haha. Allt känns så himla drygt att göra på en och samma gång!, hallååå?! jag har liksom inte orken till att springa fram och tillbaka för att lyssna och sedan prata. Lika bra att skippa det för tillfället!


3 kommentarer:

  1. Som fan! Och det är väldigt mysigt att "pussas" med tungpiercing. :3

    SvaraRadera
  2. Skicka gärna in din bild så snarast som möjligt till min foto tävling.
    Kramar Tilia

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt så, bra tänkt

    SvaraRadera