03 mars 2011

DU TAR EN STOR RISK LILLA FLICKA

Förlåt, har inte haft nån vidare ork att sitta vid datorn på ett tag nu.
Är hela tiden så trött och känner då inte orken för att fastna vid datorn i tuseeen timmar höhö.
Nä men idag så har jag varit i skolan, åkte skridskor för första gången på kanske 2-3 år så nja det var inte jätte stabilt i början men det blev faktiskt bättre efter ett tag när man som har lärt sig igen haha. Men det är ingenting som kommer att bli en vana kan jag då låva!

Igår: Så var jag på skolan och det var ju "jätte" roligt som alla andra dagar höh.
Tog bussen till stan efter skolan, gick med Maja till Make up store för att jag skulle tvärt köpa en foundation, hade ju kollat på den förut osv bla bla, så jag kan dock medela att där rök det 245 jvla kronor för mig! Den var inte alls så himla bra det var som om att jag hade hett vatten i ansiktet det vart som ingen skillnad på mina rosiga kinder haha, så näe det var fan sista gången jag köpte foundation där kan jag låva er! Inte värt det (enligt mig då)
Sen efter det så tog jag bussen till hamn för att umgås lite med min älskade pojkvän, såg lite film, käkade gooood mat, umgicks med lite kompisar lite senare under kvällen. En lyckad kväll.
For hem vid klockan nio, när jag komme hem käkade jag mackor i järnet med päronen sen så blev det upp och kasta sig i sängen med en film på slagen och sedan somna! HÄRLIGT!!














1 kommentar:

  1. Nu är det bloggfinal kolla vad du ska göra för att vinna bloggsvar ♥

    SvaraRadera