19 mars 2011

SNABBT LÅNGT INLÄGG

For ju till Joakim igår, han inte vara hos han så länge innan vi drog iväg till Erika och Elias, och när vi väl komme dit så efter ett tag skulle Jocke och Elias snagga sig, då försvann Jockes finfina lockar (snyft snyft), men han blev jätte gullig ändå höhö, ja såhär såg det ut efter en liten liten stund, tur att han inte skulle gå omkring sådär och se ut som en jävla jultomte ^^ Kommer nog sakna hans lockar ganska så mycket känns det som...
(Inte allt hår ens, kan ni tänka er hur mycket hår det låg på golvet när det var klart?)
Ja allt blev ju inte alls som jag förväntade mig att det skulle bli igår osv, men det är bara att acceptera det. Hade hyfsat jävla roligt ett tag igår kväll men det vände också hyfsat fort.
Vi tog tio i tolv bussen tillbaks till hamn igår. Ville bara hem till Jocke och lägga mig i sängen och sova men när man väl var hemma så somna man ju inte förrän typ efter 2 timmar. Har sovit ganska så bra förutom att en viss Joakim har råkat "slå" till mig varje gång han skulle vända sig eller lägga till sig så det var lite irriterande haha. Vaknade själv inatt av att jag sa : Prata prata, haha det är lite knasigt att sådant händer, lite roligt också höhö.

Är rätt så slut i kroppen idag så jag tro att det blir en tidig kväll typ men nu så ska jag ut med Frodo och sedan sätta mig i soffan med ett glas cola och se på lite film med mammi!

2 kommentarer:

  1. Bara en random fråga sådär
    - va tycker du bäst om
    t-shirts eller linnen?? :b

    SvaraRadera