08 mars 2011

CAN I SLEEP WHIT YOU

Äntligen så har min feber gått ner!, tvingade i mig en alvedon igår usch ska tvinga i mig en idag också. Usch, det är helt ärligt en av de värsta sakerna jag vet!
Men mår mycket mycket bättre nu! Satsar på att hålla mig frisk den sista tiden av lovet iaf!

Har varit med Martin och Albin idag, älskar dom grabbarna dom är så roliga!
Kan inte skratta så mycke som ni får mig att skratta, fattar inte hur ni orkar hålla på som ni gör men ni lyckas alltid lysa upp ens dag!




2 kommentarer:

  1. sv: Tack så mycket :D
    Jo, det blir så med mitt med :/ använder inpackningar för färgat hår, bla Revlons färgbomb. Men färgar om det efter ungefär 10 dagar.
    Poss

    SvaraRadera
  2. sv: nope har bara ätit en halv semla i år och den smakade skit så har låtit bli sen dess ;) hihi... När man ändå pratar bakverk, vilken tårta gillar du bäst, - Marsipantårta eller Chokladtårta?? :D

    SvaraRadera