09 mars 2011

TEGELSTEN

Godmorgon alla hoppas att ni har sovit gott för det har fan inte jag. Somnade vid klockan fyra halv fem och har då inte sovit hela tiden utan mest legat och snurrat runt i sängen.
Steg upp vid klockan åtta för att ta plats vid datorn och roa mig lite. Tidsfördriv.
Mammi kommer inte hem föränn vid kanske halv nio ikväll för hon ska på nå jävla möte på jobbet osv så jag kommer att vara ensam hemma hela dagen, BORING!
Har ingen aning för tillfället om vad jag ska göra idag vill inte sitta vid datorn som en jävla nörd och vill inte ligga i soffan och dregla som en alkis, inte idag i alla fall det får bli nån annan dag!






















2 kommentarer:

  1. sv: vad tusan, snöar det hos dej oxå?? :O
    annars allt bra idag?? :D


    p.s rösta jätte gärna på mig i mysmatchen :)
    http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli
    skulle betyda sååå otroligt mycket om du la en röst på mig..
    man har en röst varje dag ;) glöm inte bekräfta rösten i din mejl om du röstar.. Tack på förhand..

    SvaraRadera
  2. sv: allright, här snöar de som tusan :(
    så man blir lite deppad eftersom de vart så fint väder de senaste dagarna... vill ju ha vår nu!!

    Va hittar du på idag då?? :D

    SvaraRadera