10 mars 2011

CEPE

Nu har jag bjudit mormor och morfar på middag hos oss, vi ska käka tacos!, MUMS!
Det blir nog bra har jag då gjort nånting idag, eller ja det är väl som inte heller nånting men.
Jag vet inte ens vad det är för dag idag, jag har inga cigg och allt är så jävla irriterande.
Ska se nån film ikväll och hoppas på att den kommer att vara bra, och kanske käka nå nötter eller nånting sånt. Har inget annat att göra så lika bra att göra nånting.

Imorgon: Så ska jag väl inte göra nånting vill bara bort från allt ett tag. Får väl gå till vidriga bure och sedan hem det är ju bra tidsfördriv, nä. Men ska nog inte göra ett skit imorgon ska väl vänta tills skolan börjar om resten av dagarna som är kvar av detta världelösa lov!

Värdelöst inlägg, älskar verkligen sånt.


1 kommentar:

  1. sv: allright :D
    hur är läget med dej idag då?? :b


    p.s glöm inte rösta på mig i mysmatchen, man har en röst om dagen :D
    http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli
    din röst är unik och betyder massor :D

    SvaraRadera