22 mars 2011

KATTHUND

Fick tag i mammi så hon for och köpte hårfär till mig (yes!) Så vi får väl se om hon hinner färga håret på mig ikväll när hon kommer hem eller om det får bli av en annan dag, det lär vi ju märka då. Funderar just nu på att krypa ner i soffan och se Meet the parents Little ­Fockers och dricka Oboy! Eller..kanske sitta kvar här vid datorn? Näe jag vet inte riktigt. Får väl se.

Så ska jag fara till Joakim efter skolan, men innan jag hoppar på bussen till hamn så måste jag till Um (Ungdomsmottagningen) vilket suger rejält för att jag har inte någon ork till att fara dit varje Onsdag (så jag ska förmodligen sluta gå dit, jo) Ja och det lär väl ta runt 40 minuter som alltid men jag kommer dock inte klara av det så jag ska hitta på en liten lögn eller nånting så jag kommer mig iväg till hamn fortare, vill ju hinna vara där ett tag också annars blir det ju typ att när jag kommit till hamn så ska jag hem, nä men ungefär, det blir ju inge länge. Så det är väl det som händer imorgon, ja och det är ju skola också som alltid på veckan, joda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar