27 mars 2011

TA ETT BLOSS, TA FLER

Har lagt ner nästan all tid åt att hjälpa mammi att städa idag, riktigt tråkigt.
Så ja jag har ju inte gjort nånting speciellt idag helt enkelt, pappa komme hem vid klockan fyra så nu ska han väl vara hemma i typ en vecka eller nånting sånt. Har ännu inget planerat för denna vecka förutom att jag ska till jvla Um (ungdomsmottagningen) på onsdag (som vanligt, börjar bli sjukt less) men annars så är det inget som planerats ännu.
Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa boken!

Imorgon: Så är det skolan som gäller (vilket jag verkligen inte känner för) Sen så är det absolut ingenting mer, ska hem efter skolan, sova. Det är bara en sjukt dryg morgondag!

2 kommentarer:

  1. sv: Allt fint, inte gjort så mycket men va nyss ute på en promenad och de börja vräka ned snö :O mindre kul!! Snöar de hos dej oxå?? Haft en bra helg annars?? :D

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har lösen ord på min blogg nu om du vill veta det.
    Användarnamn: tiliaa
    lösen: hejdu

    SvaraRadera