22 mars 2011

ENSAM HEMMA

Japp, jag är ensam hemma till klockan halv tio ikväll, är såå himla glad över det eller så inte. Jag hatar att vara ensam hemma.. Det är typ små tråkigt, men även om nån är hemma så är jag ändå bara på mitt rum så jag fattar inte varför jag inte tycker om att vara hemma själv.

Satt just och funderade på att göra nått att äta men vet inte riktigt vad, det blir väl nudlar eller nånting i den stilen, snabbt och enkelt. Börjar bli riktigt irriterad just nu för att jag har typ ringt mammi 7 gånger för att be henne köpa hem hårfärg åt mig men det piper bara upptaget hela tiden och det är nånting som jag hatar när jag ska ha tag i folk.

2 kommentarer:

  1. Hur står det till med dej idag?? :b

    SvaraRadera
  2. sv: ;) hihi..
    va gör du såhär på kvällskvisten då?? :D

    SvaraRadera