14 mars 2011

STRÖSSEL

Skolan var det ju idag då, slut på lovet helt enkelt. Inte precis den roligaste dagen i mitt liv kan jag då låva. Var hyfsat drygt, kände bara för att fara hem och sova hela dagen.
Komme hem vid klockan halv fyra typ så la mig i sänegn för att vila en liten stund, (min stil)
Jag och pappa hjäöptes åt att laga middag osv, blev super gott!
Satt nyss i soffan och såg tv tack och lov att jag fick datorn för jag satt och halv sovde, är så sjukt trött det blit nog en tidig kväll men då lär jag väl vara klarvaken väldigt tidigt!

Fredag-Söndag: Fro ju till Joakim i fredas, stannade där tills igår (söndag)
Hade en riktigt trevlig/rolig helg, för det mesta i alla fall. Vissa saker kanske inte var lika roliga som andra osv, men det var en bra helg tycker jag. Träffa människor, umgås osv. Bara bra.


1 kommentar: