29 mars 2011

VÄND DIG ALDRIG OM

När jag komme hem från skolan idag så blev det att fara till stan direkt med pappa för att köpa nya skor eftersom han tyckte att jag behövde det. Men en lite jobbig sak var att då när jag väl hittade skor som jag skulle kunna ha så sa han nej för att han tyckte jag behövd "riktiga" skor och inte nå tyg skor utan det fick jag köpa när det blivit lite varmare och torrare på marken osv så det blev ett par DC skor som är svarta och..rosa, fan alltså men dom satt så jätte skönt på foten vafan skulle jag göra klart jag väljer dom då! Men så hemska ser dom faktiskt inte ut det kan ni ju ändå hålla med om eller hur, riktigt härliga är dom i alla fall! 


Sen efter att vi köpt skor klart så blev det drive in på max (tjockt), men då hände det en massa roliga saker som jag inte orkar skriva men då på vägen hem så sa pappa bland annat
- Om det är fel hamburgare i påsen så far..... ( vi skippar det! heh)


Blir inte på skolan så särskilt länge, tar buss till stan så jag är där vid klockan två eftersom jag ska vara på jävla Um (Ungdomsmottagningen) klockan två, så direkt efter det ska jag ta en buss till hamn för att vara med Joakim, superbra det! Får se vad mer morgondagen bjuder på!

1 kommentar: