25 mars 2011

Sitter just nu och har Svenska vilket är jätte drygt för att vi ska hitta en dikt och skriva om författaren osv, känns väldigt jobbigt tycker jag plus att jag inte hittar nån dikt, höhö.
Har gympa efter det här men ska inte vara med för att jag är väldigt förkyld men jag har dock blivit bättre nu så jag lär nog slippa detta om några dagar. Idag efter skolan ska jag och mammi fara till stan och köpa en ny mobil åt mig som sagt, längtar jätte mycket! Blir myskväll ikväll med mammi så vi ska se film och typ käka glass eller nåntin annat gott, så det blir nog bra! Så jag har ju iallafall nånting att göra idag men resten av helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Pappa kommer hem på Söndag så då får jag ju träffa han också.

2 kommentarer:

  1. Godmorgon :D allt bra idag? :b

    SvaraRadera
  2. Hur är det med dej denna underbara soliga lördag?? :D

    SvaraRadera