05 mars 2011

DU BESTÄMMER SJÄLV

Vaknade vid nio tiden typ, kunde inte somna om så det var bara att stiga upp!
Ska inte göra ett jävla piss idag, känns både bra och dåligt för det finns så mycket som jag vill göra just nu också. Men de får man väl ta när man har tid till det.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu under lovet ännu. Der finns som inget att göra, vänta på bättre tider? Det har jag ju gjort hela livet med jag blir aldrig helt nöjd. Om det är nånting jag vill göra så är det nånting jag ändå borde göra. Det kan aldrig bli så bra som jag väntar mig att allting ska bli? Det är bara att försöka göra det som man verkligen vill för att livet ska duga åtminstonde! Ingenting kan vara/bli perfekt men man kan ju alltig försöka för sin egen skull.























2 kommentarer:

  1. trilla in och lämnar ett spår.. :)
    allt bra idag?? :D

    SvaraRadera
  2. sv: jo awesome :D har precis käkat lite nu gäller en liten öl :)
    Jo en fråga..
    - Vilken disney film är din favorit?? :D

    SvaraRadera