10 mars 2011

FRUKTSKÅL

Så nu har jag städat klart, tvättat, duschat och gjort en massa andra saker!
Hängde nyss upp tvätten så det är också gjort, nu har jag gjort allt som skulle göras!
Känns bra att äntligen ha gjort bort det så man inte ska måsta göra det senare.

Vet inte vad som händer idag, Joakim kanske skulle komma men det tror jag inte att han kommer göra så vet inte riktigt vad jag ska hitta på under dagen i så fall.
Vet i alla fall att vi ska käka gooood middag idag! Ni kan inte gissa vad vi ska käka!
Det får förbli hemligt ett tag tycker jag :$ Jag vet jag är cepe.., inget jag rå för!

Ojojoj nu kurrar magen bäst att göra lite att käka då, vet inte vad men det är väl bara att titta överallt och se vad man hittar för nånting ätbart den här gången!






















1 kommentar:

  1. sv: hihi okey ;)
    min favvo pizza är helt klart kebabpizza med sallad pommes och massa vitlökssås ;) hihi...
    Hur är det med dej idag då?? :D

    SvaraRadera