06 mars 2011

IGÅR: Middag hos Moster

For till min moster igår och käkade middag, dock så var det inte min favorit mat..
Det var som en wok med nå kött, sen äter man det med ost och en jätte god stark sås!
Äter inte köttet som är i så jag käkade mest bara grönsaker med sås, ost osv.
Men det var ändå hyfsat gott tycker jag! Vet att jag är lite speciell när det gäller mat..
















Det blev Het ananas cocktail med Cocosglass till efterrätt och kan bara låva er att det var SUPERGOTT! Det är då inte sista gången som jag kommer att käka det!
Alla olika smaker som bara liksom smälte ihop med varandra näe fyfan så underbart haha!
















3 kommentarer:

  1. sv: okej :D min disney favorit är helt
    klart peter pan ;) Hur är läger idag då? :D

    SvaraRadera
  2. sv: okej.. Va har du för planer för veckan då?? :b

    p.s rösta jätte gärna på mig i mysmatchen :)
    http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli
    skulle betyda sååå otroligt mycket om du la en röst på mig.. glöm inte bekräfta rösten i din mejl om du röstar.. Tack på förhand..

    SvaraRadera
  3. har du käkat någon semla idag? :D

    SvaraRadera