01 april 2011

SLARVIGT OCH HELT OINTRESSANT

Var och hälsade på min älskade morbror och hans flickvän igår eftersom att Simon fyllde år förra veckan men då kunde jag inte komme och hälsa på så det blev dit igår och fika godsaker! Satt även och spelade Wii, vilket var super kul dock gick det inte så bra för mig i början eftersom jag aldrig förut hade spelat spelet jag spelade, självklart såg jag hockey också, och YEY vi gick till final! J*vligt bra det ändå. Justja jag spelade också nå spel där man körde formel1, riktigt roligt jag borde ju skaffa körkort (ne)

Vet dock inte vad som händer i helgen, får väl se om man kanske kan hitta på nånting roligt i alla fall, vill inte sitta inne och se på film hela helgen, vill vara ute och sitta framför en eld när det är lite mörkare ute (kanske man får se dom fina stjärnorna som finns på hilmlen)

Slutar snart svenskan så då blir det väl ut och sedan upp till gympan, vet inte vad som kommer att hända under denna dag men hoppas nånting roligt kommer att hända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar