23 april 2011

03:11

Har typ just duschat (riktigt skönt, känner mig lite fräschare nu) så passade på att ta datorn nu och roa mig lite (vill inte somna, heh, känner inte för det just nu men lite senare kanske?) 

Nu ska ni få ett lite mer "orörigt" inlägg eftersom det jag slängde in senast var ett väldigt rörigt inlägg. Men nu ska ni få se hur min dag/gårdag(?) har sett ut.

For till hamn vid klockan tre-halv fyra så när jag komme till hamn var jag med Ida och Emelie, vi for då till Sibylla för att käka (emelie såg på hehe, men smakade också) blev då en stripsmeny, supergott! Sonny och Emil (och en till kille) komme också och höll oss sällskap vilket blev ännu lite trevligare då! Så då satt vi där och "chilla" ett ganska bra tag innan Emelie, Sonny och Emil for så då var det bara jag, Ida och en till kille kvar så vi drog till fotbollsplanen och softade där ett tag sen så komme Jocke och Albin (Idas pojkvänn) vid typ klockan fem så då såg man dom vid liv iallafall, kul det. Albin och Ida for hem till Albin (för att käka? tror jag) så då drog jag och Jocke hem till honom så då fick han i sig lite käk också, bra det! Sedan for vi ut och träffade en trevligt folk, for hem till Anna och tog det lugnt där typ osv, jätte rolig kväll var det! När vi skulle dra oss hem så for vi tvärt så att jag kunde få köpa lite godisss och det blev ju som vanligt bara två olika sorter, geleråttor och chokladkulor, jag köper alltid det heh.  Ja sen for jag, Jocke, Ida och Albin hem till Jocke (Jocke och Albin lanar) sen har det väl hänt massa annat roligt också så att ja men det får väl faktiskt räcka nu tycker jag. Okej, nu har det tagit riktigt lång tid för mig att göra dehär inlägget heh, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar