14 april 2011

Håröm

Har tagit fram moppen idag och tvättat av den så nu glänser den precis som ny haha.
Sen så har jag gått en lång promenad med Frodo och fotat lite, var faktiskt riktigt härligt att gå ut och gå eftersom att det var så härligt väder ute! Vet dock inte hur varmt det har varit ute idag med det har iallafall varit riktigt skönt men lite för mycket sol i ögonen.. Men fint annars.
Shit, nu ska jag göra en jätte hemsk sak.., och det är att försöka forsta ut mina tjorvar och små dreads från mitt hår. Undrar om jag kommer att klara av smärtan för att jag är riktigt jvla håröm. Grejen är den att jag borstar typ inte mitt hår för att när jag väl får en tjorv så tycker jag att det gör så ont att borsta ut den så jag låter de alltid vara med det blir bara värre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar