20 april 2011

Överraskning?

Nu sitter jag och nördar dator eftersom Joakim ligger och sover fortfarande.
Igår så blev det väl inte så himla mycket gjort typ, hah.
Pappa kommer hem idag blir ju bra det, skulle ju också få en överraskning av han? Han sa iallafall till mamma i telefon för några dagar sen vad det var så nu är jag nyfiken, jag hoppas att det är att Kola som kommer (en hund) men vi får väl se om jag har rätt eller fel, men det är iallafall vad jag hoppas på eftersom jag inte har träffat henne på väldigt länge. Sist jag träffa henne var väl förra året nån gång så det skulle inte vara helt fel att få henne på besök!

2 kommentarer:

  1. sv: okej! Usch ja är så sjukt trött idag.. Allt bra med dej?? va händer i påsk helgen då, något planerat?? :D

    SvaraRadera
  2. sv: vi åker till västervik imorgon och hälsar på min familj :D så stannar vi där till på söndag.. Och på fredag ska vi basta, sola och bubbla ;)
    Va gör du just nu då?? :b

    SvaraRadera