14 april 2011

Jobbiga lägen, hah

Jag blir så himla less på allting just nu.
Bara för att jag har skjutit på ett prov i flera veckor (pga att jag inte förstår nånting av det) så ska tydligen lärare måsta ringa och prata med ens förälder, vafn väx upp nån gång? Jag är fan ingen 6åring som inte förstår svenska! Jag gör saker när jag kan det men det verkar ju inte gå in i hans jvla huvud! Blir så less på allt tjat om ett jävla prov, klagomål hela tiden på allt man gör visst fan får det vara nog nån jvla gång?! Jag orkar inte blir så fruktansvärt less på allt! Döööö!

Har också blivit jätte arg i dag för att en lärare rörde mig på axeln. Jag klarar inte av det.
Jag tycker att det är jätte jätte obehagligt när vissa människor rör mig, låt bli.

Sen så blev jag jätte arg för att jag glömde väskan på skolan men då var det tur att min mamma är så snäll och for för att hämta den åt mig. Så då var det lugnt med det för den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar