04 april 2011

Forgot about us

Har varit in skolan idag vilket inte har gett så himla mycket för att jag har bokstavligttalat inte jobbat över huvudtaget, har inte haft orken till det, jag har ju knappt orkat gå. Jag är så sjukt trött alltså. Jag orkar ju inte göra nånting typ. Just nu är jag sjukt less skolan också och ser ingen mening med det. Skulle bara vilja "leva livet" i en vecka eller två utan att nånting ska gå snet eller vara tråkigt och att oavsätt hur trött jag är så ska jag bara kunna "leva" som jag vill.

Har en otroligt snäll mamma som har köpt hem lite massa kakor till mig nu när jag har blivit ett litet kakmonster som gärna tar en kaka då och då (men väldigt ofta)

1 kommentar:

  1. sv: de va helt okej igår :D
    men idag är de ju skit väder så humöret är väl inte direkt på topp :) men men!! Hur är det med dej idag?? :)

    SvaraRadera